/Files/images/імунізація.png

/Files/images/завантаження.jpg

Підбірка вправ для стабілізації емоційного стану

Існують кілька простих технік, які допоможуть в переживанні та адаптації після кризових та травматичних подій, а також допоможуть розвинути резільєнтність –здатність людини впоратися зі складними життєвими подіями.

Дієві вправи для подолання стресу:

1.“Протистресове Дихання”.

Повільно виконуйте глибокий вдих через ніс (на 1-2-3-4); на піку вдихання затримайте дихання (на 1-2), після чого зробіть видих через рот (або як зручно) якомога повільніше (на 1-2-3-4-5-6). Це заспокійливе дихання. Спробуйте уявити собі, що з кожним глибоким вдихом і тривалим видихом ви поступово позбавляєтеся від стресової напруги, ніби «видихаєте її через трубочку». Виконуйте цю вправу 5-10 разів.

2. Вправа для стабілізації “5-4-3-2-1”.

Дієва вправа увипадку дезорієнтації від надмірних емоцій. Ця вправа допоможе вам швидко повернутися до реальності, по черзі активуючи п’ять органів відчуттів та вмикаючи нашу лобну кору за рахунок називання слів.

Інструкція:

– Роздивіться навколо себе та знайдіть очима 5 предметів синього кольру. Назвіть їх;

– Прислухайтеся та почуйте 4 різних звуків. Назвіть їх;

– Доторкніться рукою та відчуйте 3 різні поверхні. Назвіть, які вони на дотик;

– Відчуйте два різні запахи. Назвіть їх;– Визначте щось на смак. Назвіть, що ви відчули на смак? (можливо, ви відчуєте смак у роті, а якщо маєте можливість, то випийте трішки води та відчуйте, який у неї смак).

Якщо вам вдається жартувати, дивитися найдурніші комедії — це буде одним із найважливіших антистресових запобіжників.

3. Метелик

Схрестіть долоні, зчепіться "метеликом" великими пальцями. Долоні притисніть до грудей і по черзі легко та ритмічно постукуйте по ключицях. Завдяки вібрації всередині ви почуєте ці звуки як серцебиття, і вони вас заспокоять.

4. Безпечне місце

Тренуємо власну стресостійкість. Виконуйте вправу для стабілізації та подолання стресу“Безпечне місце”.Дана вправа ефективна, коли людині необхідно пережити стресові обставини, а також коли людина починає переживати напливи неприємних спогадів, почуттів і думок. Навички активної уяви пов’язані з пригадуванням стабілізуючих образів задіюють нейронну мережу, яка відповідає за внутрішню стабілізацію та ефективне подолання стресу. Для кращого результату, краще намалювати своє «Безпечне місце».

5. М'язова релаксація

Щоб дихати вільно та освіжити голову, спробуйте у спокійному місці напружити всі м'язи тіла та потримати їх у напрузі якомога довше. Різко розслабте всі м'язи та відчуйте, як за інерцією все тіло стає спокійним та розслабленим.

ВАЖЛИВО:

Кожну з цих вправ варто виконати декілька разів заздалегідь, для того щоб ви вчасно застосувати її у випадку стресової ситуації. Так ви більш ймовірно згадаєте, що варто зробити.

Щорічно в Україні з 25 листопада по 10 грудня проводитьсяВсеукраїнська акція “16 днів проти насильства”, яка з 1991 року підтримується міжнародною спільнотою. Будь-які прояви насильства над людиною, незалежно від її статі, є порушенням її прав. Упродовж акцї у Перехрестівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів, проведено чимало заходів

спрямованих на запобігання та протидію насильству. Зважаючи на вікові особливості, заходи були поділені на вікові категорії.

У початкових класах було проведено: виховні години присвячені даній темі, "Толерантність та її позитивне значення", "Доброта – одна з головних чеснот людини", "Зупинемо БУЛІНГ разом", проведена організація виставки малюнків "Ми проти насилля" та виготовили плакат "Ця рука нікого не вдарить".

У середніх класах було проведено: перегляд відеоролику «Розкажи дорослому, якому довіряєш», година психолога «ВІЛ/СНІД ", "Я моє здоров'я, моє життя" , "Волонтер –вибір чи покликання", діти 8-го класу взяли активну участь в акції "STOP-БУЛІНГ", яка проводилась у Роменській МАН та отримали почесне друге місце за створений аматорський відеоролик.

У старших класах проведені години психолога "Молодь і протиправна поведінка", "Безпечний інтернет", перегляд відеофільму "Торгівля людьми" (Джамала).

Проведені заходи привернули увагу учнів та батьків до проблем насильства в дитячих та учнівських колективах та протидії насильства у сім’ї. Також вони були спрямовані на формування учнівської свідомості та терпимого ставлення до насильства.

Діти - майбутнє нашої країни. Якщо вони живуть здоровим життям зараз, то майбутнє України буде багатообіцяючим.

Прояви девіантної поведінки дітей

Кожна дитина унікальна і вимагає до себе індивідуального підходу, особливо це стосується дітей з різними відхиленнями і особливостями в поведінці. В даний час число дітей з порушеннями у поведінці, стає все більше. Це вимагає спеціальної підготовки для майбутніх педагогів, так як робота з такими дітьми з кожним роком стає все складніше. Для того, щоб педагог міг вплинути на виправлення ситуації йому необхідно володіти великими вміннями і навичками у сфері роботи з дітьми з девіантною поведінкою.

Девіантна поведінка (відхилення поведінка) – система окремих вчинків або особливостей поведінки, які кардинально суперечать загальноприйнятим нормам права.

/Files/images/22/Знімок екрана 2022-02-15 151701.jpg

Основними причинами девіантної поведінки називають такі чинники:

  • біологічні (несприятливі анатомічні або фізіологічні особливості здоров’я дитини);
  • психологічні (психологічні патології, нервово-психічні недуги тощо);

соціально-психологічні (неправильне виховання в сім’ї, навчальному закладі, негативний вплив з боку оточуючих тощо).

/Files/images/22/Знімок екрана 2022-02-15 151808.jpg

Методи роботи з дітьми з девіантною поведінкою

Успішність роботи з дітьми з девіантною поведінкою залежить від грамотності та досвіду педагога. Робота передбачає не тільки взаємодію з дітьми, але і співпраця з батьками, класним керівником (вихователем) і іншими педагогами навчального закладу. Особливості роботи з девіантною поведінкою полягають у тому, що існує ряд правил, дотримання яких значно підвищення ефективності роботи:

· приймати дитину такою, якою вона є;

· при пред’явленні дитині вимог, необхідно враховувати не тільки власні педагогічні бажання і прагнення, але і на можливості дитини;

· розширення кругозору дитини;

· включення дитини в спільну діяльність з іншими дітьми колективу, важливо коректно акцентувати увагу на значущості дитини у виконанні завдання (вирішення задачі, вирішення ситуації тощо);

· ігнорування неістотних проявів агресивності, не фіксувати на них не лише свою увагу, але і увагу інших дітей;

· при роботі з дитиною з девіантною поведінкою проявляти терпіння;

· не лінуватися пояснювати дитині складні і незрозумілі для нього моменти, навіть якщо він запитує кілька разів;

· заохочувати за нормальне і хорошу поведінку.

Гаряча лінія
Кiлькiсть переглядiв: 571

Фотогалерея

Перехрестівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

42073,
вул.Соборна, 69,
с.Перехрестівка
Роменський р-н,
Сумська обл.

Дата останньої зміни 21 Травня 2025

Цей сайт безкоштовний!